Re: Przerwania...

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 12:18:29 MET DST

Użytkownik RyM_at_sZ <mrymasz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q908e$fgg$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Chyba nie ;( Nie wiem jak to jest do konca w Win98 ale pod W2k dziala to na
> 100%
> A pod 98 sam mialem problemy z uruchomieniem sieci ;((

W kazdym badz razie, windows nie widzi problemow jak na jednym
przerwaniu siedzi kilka urzadzen...

> Hehe, 98 rulez ;)) Pokombinuj z przerwaniami w BIOSie, powkladaj inaczej
> karty w PCIe itp. Kiedys musi ruszyc ;)

Potasowalem kartami i... dalej nie dziala :-( A z przerwaniami chyba
nie ma sensu sie bawic...

> Albo to olej i W2k - wygoda na max'a.

W sumie chcialem, ale doszlem od wniosku, ze juz poczekam na tego
nowego windowsa...

--
|| Lwiczek ==> lwiczek_at_poczta.onet.pl ==> ICQ # 97776787 ||
|| "Prawda nie ma sensu, jeśli jedyna rzeczą,            ||