Re: Przerwania...

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:11:06 MET DST

On Sun, 7 Oct 2001 11:33:34 +0200, "Lwiczek" <lwiczek_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Howgh
> Z tego co mi wiadomo, kazdemu urzadzeniu moze byc przyporzadkowane
>tylko jedno przerwanie... Wiec dlaczego SiSoft Sandra pokazuje cos
>takiego?!? [dane te pokrywaja sie z informacjami z Menadzera
>urzadzen]:
dlatego ze komputery wymyslono dawno temu i ilosc irq wystarczala w
pelni to nie bylo problemow
teraz przy nowych pc ktore sa napchane roznymi kartami, portami itp
ilosc irq jest nieco za mala i dlatego nowe systemy operacyjne maja
cos takiego jak ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
dzieki temu mozna uzyc to same irq dla roznych urzadzen
troszka to je moze zwalniac na wolniejczych pc szczegolnie gdy
urzadzenia probuja pracowac w tym samym czasie np karta sieciowa i
mysz na tym samym irq i bedziesz mogl zobaczyc ze sa problemy z
przesuwaniem kursora podczas przesylania plikow