Re: Zasilacz Codegen 300W

Autor: hudson (ropucha_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 11:38:23 MET DST

> Mam obecnie zasilacz 230W i boje sie, ze po dolozeniu np. nagrywarki
> komputer przestanie dzialac stabilnie. Mam pytanko: Czy kupno zasilacza
> Codegen 300W za 95zl ma sens. Za 50zl wiecej moge miec cala obudowe, ale
nie
> jest mi ona raczej potrzebna.

To zalezy ja szybko chcesz cos kupic nowego - ja mam stara obudowe
Codegena i tez 230/250. Z miesiac temu napisalem kilka postow na
lsite bo komputer wylaczal mi dysk bez "zadnego" powodu a jak
sobie zrobilem rachunejk sumeinia to sie okazalo ze problemy sie
zaczely mniej wiecej od czasu keidy kupilem nagrywarke - a raczej
zmienilem z philipsa starego na teaca512eb.
juz bylem jedna noga w sklepie ale pobawilem sie jeszcze kablami
i co prawda cale zasilanie w kompie to jeden zasilacz - ale jednak ja
zamienilem kable zasilajace i spialem nagrywarke z cdkiem na
jednym to komp przestal sie zawieszac! w ogole nie ma problemu.
Wiec ja sobie jakos problem rozwiazalem i nie bede kupowal
ani zasilacza poki co ani obudowy. Generalnei jednak - "za 50
zlotych wiecej" mozesz miec ale raczej cienka obudowe. Zwroc
uwage na to ze od obudowy/plyty zalezy Twoj komfort - fizyczno/sluchowy
oraz nerwowo/psychiczny :))).

Pozdro,
Janusz