Re: MPG - problem

Autor: Kuba Koziczynski (yasioo_at_in.com.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 11:35:06 MET DST

> Wstępnie wygląda to na konflikt przerwań karty graficznej lub
> dźwiękowej. Poza filmami system działa stabilnie ?
> Wojt

W pozostałych przypadkach chodzi OK, MP3 odtwarza bez problemu.
A, jak odapliłem 3dmarka to przy testach nie było dzwięku.
Karta muzyczna (6 kanałowa) zintegrowana jest z płytą główną.
Jakie przerwania naklepiej ustawić? Z urządzeń dodatkowych jest jeszcze
jedynie karta ISDN - może wsadzić ją w inny slot?

Kuba