Pamiec RAM

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 11:11:39 MET DST

Zastanawiam sie ostatnio nad dolozeniem RAM'u. Zalezaloby mi, zeby pamiec
chodzila na CAS 2 przy 133Mhz. Zajrzalem sobie do sklepu internetowego i
znalazlem:

DIMM 256 MB PC133
 DIMM 256 MB PC133 SPECTEK
 DIMM 256 MB PC133 INFINEON
 DIMM 256 MB PC133 KINGSTON

Jak rozumiem Infineony i Kingstony beda spelnialy moje wymagania. Roznica w
cenie miedzy nimi, a dwoma pozostalymi pamieciami, to wprawdzie tylko
20-30zl, ale to zawsze cos. I tu mam pytania:

Czy pamieci Spectek lub te no name chodza na CAS2 przy 133Mhz?

Czy warto sobie w ogole zawracac glowe CAS2?

Jaki jest realny przyrost szybkosci?

Ktore pamieci polecacie?

--
Pozdrawiam