middle-click nie dziala w graphire?

Autor: mokrent_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 14 Oct 2001 - 11:00:22 MET DST

Posiadam WACOM Graphire USB. Ustawiłem w myszce oraz w piórku opcje Middle-
Click, nie działa ona jednak w programach. Testowałem urządzenie z poziomu menu
Help opcją Diagnostics. Test nie wykazuje wady sprzętowej. Zauważyłem że jak
podłączę myszkę IntelliMouse 1.1A PS/2 Microsoft przyciski w tablecie
zakodowane jako Middle-Click działają poprawnie. Chciałbym nie włączać za
każdym razem myszki IntelliMouse 1.1A PS/2 Microsoft jak chce korzystać z
tabletu. Problem występuje w oryginalnych sterownikach jak i nowych. Proszę o
pomoc.

Marek