Re: Płytki się nie uruchamiają:-(

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 08:44:02 MET DST

>Mam zapytanie, jak wyczyścić Cd-rom?...Boję się coś uszkodzić.
>Od pewnego czasu nie chcą mi się uruchamiać niektóre plytki z Chipa,
>Entera itp, natomiast płytki z instalką Win98, czy Officem uruchamiają
>się...Co prawda wolniej, ale jednak uruchamiają się.

Najlepiej byłoby rozebrać napęd i wyczyścić optykę izopropanolem.
Raczej nie polecałbym płytek czyszczących ze szczoteczką, bo można
porysować soczewkę.
Takie czyszczenie zrobią w serwisie, ale odpłatnie.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.