Re: TEAC 16x czy tez TDK16x

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 16:10:15 MET DST

> co
> >
> Ja osobiscie mam TEAC'a . Zadnych problemow.
> Ale ostatnio poczytałem troche o LG 16x i wierzyc mi sie nie chce.
> Jest chyba lepsza od tej dwojki.
> Ma wszystko to samo plus mozliwosc zgrywania SafeDiska 2.0
> Zreszta zobacz sam http://www.infomex.pl/lg.html
> Do tego dochodzi koszt 350 zl
> Moze warto zaryzykowac???

Od kilku dni mam TEAC16, zmieniłem z TEAC4. Zdziwiło mnie to, że CD audio
oprzez CDCOPY można kopiować max 4X. CD ROM TEACX40, Nero twierdzi że audio
robi 16X, ale u mnie tylko x4 (max x6). Nagrywarka ciągnie do wava tak samo,
jak CDROM.
Czy ma ktos doswiadczenie z taka konfiguracja. Reszta sprzetu to: C800 na
Abicie BE62. HDD, CDROM i CDRW, każde na osobnym porcie IDE, wszyskie mają
włączone DMA.