Problem z RAMem.

Autor: bug (bugi_at_akw.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 21:28:49 MET DST

Otorz mam nastepujacy problem. Kupilem dzis RAM,
kostke 128MB/133MHz. Jest ona na 100% sprawna.
Moja plyta to ECS P6BAT-A+ v2.0 z BIOSem 5.6. Gdy
wkladam te kostke do jakiegokolwiek slotu, wlaczam
kompa, to odzywa sie sygnal blad RAMu. Ze stara
kostka tez to sie dzieje dosc czesto gdy zostanie
chocby ruszona i jej "poprawne" ulozenie w slocie
wymaga nie lada gimnastyki (kostka 128MB/100MHz).
Problem jest taki, ze nie idzie w rzaden sposob
drugiej kostki dolozyc do pierwszej ani uzyc jej
samej, bo wciaz mi "BIOS piszczy". Co moze byc
nie tak, lub jak to obejsc? Przypominam, ze ze
stara kostka tez trzeba sie na meczyc, zeby dob-
rze ja umiescic i zeby chodzila. Aha, procek C500
wiec pamieci chodza na 66MHz...

Prosze o szybka odpowiedz.

bug

--