Re: Od czego zaczynalismy .. troche historii :)

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 00:33:25 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz nadaje:

>Ech. Miałem go. Też jako pierwszego, tylko bez dysku. Nie mogłem
>dostać kontrolera MFM.

Tak: MFM! - był na Grzybowskiej. Instalacja kontrolera i dysku to, pamiętam,
było przeżycie wręcz mistyczne: miałem 12 lat i żadnego pojęcia o budowie
peceta - twardziela miał zainstalować znajomy. Ale nie chciało mi się
czekać, rozkręciłem kompa, powkładałem wszystko gdzie trzeba, kabelki
popodłączałem, i - o dziwo - wszystko prawidłowo! Sam później nie mogłem w
to uwierzyć ...

>Potem było 386DX/40, też bez dysku na początek, potem 80MB HDD...
>To były czasy. TestDrive 1 na jednej 360KB :-)))

TD 1 to cienizna - ale taki Deathtrack broni się nawet dziś.

--
Serdeczności, Macior