Odp: pytanko dot - dziwnego dzwięku...

Autor: Ł.K. Liptus (elite_at_positive.net.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:45:40 MET DST

Użytkownik <> CooLBaRT <> <plachecki_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000901c1532d$29ba3f30$e27063d9_at_puchatek...
> ...ponieważ zakupiłem nowy cd teaca, gdyż stary creative infra 5400 (36x)
zaczął niedomagać, mam pytanie w zwiazku z tym creativem...

> Po delikatnym potrząsaniu napędem, czy nawet zwykłym podnoszeniu tegoż, z
wnętrza wydobywał sie dziwęk podobny do naciągania sprężyny or something :)

> Tak więc rozkreciłem go, soczewka wyglądała pięknie, ale halas dobiegał z
tego elementu na którym usadawia się płytka, tzn. element ten wchodzi w
otwór w płytce (nie wiem jak to sie fachowo nazywa).
> W każdym razie coś jakby tam w środku latało (bądż sie naciągąło) -
pytanko czy to łożyska?? i pewnie nic się z tym juz nie da robic, generalnie
naped miał jakby problemy z rozpędzaniem.

nie wiem ale mi to brzmi jak przesypywanie piasku lub wyladowania
elektrostatyczne i faktycznie dochodza one z wnetrznosci niektorych napedow
(np. LG) podczas przechylania lub potrzesania