Bootin' laptopa raz jeszcze pliiiiz!

Autor: Marcines (msmialowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:38:31 MET DST

Witam!
Problem jest zwloki nie cierpiacy choc pewnie wprawi co poniektorych w
drgawki ze smiechu.

Sformatowalem dysk twardy na moim laptopie -Dell Lattitude ze stacja
dyskietek wymienna na cd. Format odbyl sie bez zarzutu, tak ze nie ma
zadnych problemow z dyskiem.

Przeliczylem sie jednak co do dyskietki sytemowej. Sadzilem, ze wystarczy
jej zawartosc zgrac na c: (po bootowaniu z dyskietki), wymienic stacje
dyskietek na cd i odpalic autoexeca z c:, zeby mi zobaczylo Cdroma.

autoexec uproscilem do:
mscdex.exe /D:CDROMIK

cinfig.sys zas do:
device=oakcdrom.sys /D:CDROMIK

wyrzuca mi, niestety, taki oto komunikat:
Device driver not found: 'CDROMIK'.
No calid CDROM device drivers selected.

dodam, ze oakcdrom.sys jest na c: caly i zdrowy. jest tam tez himem.sys

Gdzie robie blad? Jak sobie z nim poradzic? Blagam o jak najszybsza
odpowiedz -na grupe albo na priva marcines_at_brm.by

Dziex stokrotnie Marcines

------
Lukashenka rules ale i sux