Odp: uruchamianie compa

Autor: Ł.K. Liptus (elite_at_positive.net.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:34:51 MET DST

Użytkownik Dawid Gołuński <Dawcio_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q75mj$mfu$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>

> Chcialbym sie zapytac: Co ma najwiekszy wplyw na szybkosc uruchamiania
> systemu ? Chodzi mi tu dokladnie
> o czas od momentu wlaczenia zasilania. Oczywisci mowiac "system" mam na
> mysli Windows 98 Se.
>
> Zastanawiam sie co ma wiekszy wplyw na te szybkosc. Ram'y czy procesor ?
> Posiadam celerona 466 i 64 ram.
> BTW. Jaki jest rekord (najmniejszy czas uruchamiania systemu) ???

zdecydowanie dysk twardy i RAM . System startuje podobnie na C466 jak i na
Athlonie 1,4. Nawet jak wlozysz nowoczesny dysk do starego P200 to system
odpali sie niewiele wolniej (moznaby rzec ze nawet w niektorych przypadkach
szybciej)