uruchamianie compa

Autor: Dawid Gołuński (Dawcio_at_poland.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 18:02:50 MET DST

Witam

Chcialbym sie zapytac: Co ma najwiekszy wplyw na szybkosc uruchamiania
systemu ? Chodzi mi tu dokladnie
o czas od momentu wlaczenia zasilania. Oczywisci mowiac "system" mam na
mysli Windows 98 Se.

Zastanawiam sie co ma wiekszy wplyw na te szybkosc. Ram'y czy procesor ?
Posiadam celerona 466 i 64 ram.
BTW. Jaki jest rekord (najmniejszy czas uruchamiania systemu) ???

Bylbym wdzieczny za pomoc. Tylko prosze mi nie pisac "pogrzeb w autoexec'u"
lub "powyzucaj troche z autostartu"
poniewaz wszystkie te zabieki przeprowadzilem. A tak wogule to jest grupa na
temat sprzetu wiec tym bardziej.

Z gory dzieki.

pozdrawiam
Dawid