Re: [HDD] maxtor vs. quantum

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 18:15:25 MET DST

Użytkownik Claymore <dont_at_want.anyspam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9q454h$g7l$1_at_news.tpi.pl...
> Nosze sie z zamiarem zakupu dysku 40GB, 7200RPM i waham sie pomiedzy dwoma
> modelami:
> - Maxtor DiamondMax Plus
> - Quantum Fireball AS Plus
> Roznica w cenie to pojedyncze PLN...
> Czy ktos znajacy sie na rzeczy moglby napisac cos, co przekonaloby mnie do
> ktoregos z w/w modeli?
> A moze oba prezentuja podobna jakosc i rownie dobrze mozna rzucac moneta :)
> ???

Maxtor jest szybszy (zarówno czas dostępu jak i transfer) ale te Quantumy
7200rpm i tak mają ładny czas dostępu i biją tym na głowe Seagate'y.
Maxtor 7200rpm jest porównywalny m.in. w zastosowaniach bazodanowych
z IBM 60GXP IC35L ...

PeJot