Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 15:42:15 MET DST

> dobra firma dobre karty robi
pewnie ze dobra tyle ze za te kase mozna miec GTS'a :-) tyle ze powstaje
pytanie na ile ten GTS bedzie lepszy/gorszy od MX400 Gainwarda.
mysle konkretnie o PROLINK PIXELVIEW GEFORCE 2 GTS PRO 64MB TV-out DDR za 597zl
Slyszales cos o tej karcie?

> pixelview to zwykly noname
ale wg Toms hardware "krecony" dogania GTS'a. Peeter twierdzi za za to 2d ma
marniutkie

> a co bedziesz robil na nowej karcie graficznej i ile masz kasy do wydania
Co do kasy to te 450 zl dam za cos sensownego, 550 za dobra karte a powyzej 600
tylko za cos najlepszego w tej kategorii cenowej

Co do zastosowan to na to co rysuje w 2D to i nawet sluzbowy notebook mi
wystarcza, pracuje w rozdzielczosci 1024x768 na 15" minetorze ale jakbym mial
17" (wiekszego nie przewiduje) to skoczylbym z rozdzielczoscia oczko wyzej ale
nie wiecej.

cwicze sobie tez z roznymi dziwnymi systemami (UX i NW)ale dla nich karta ma
chyba niewielkie znaczenie.

Gram w 3d ze wzgledu na monitor na nie wiecej niz 800x600, a miedzy 32b a 16b
nie widze roznicy (moze to dlatego ze nie mialem na razie dosc dobrej karty by
to pokazac)
Chcialbym by po zakupie karty smigalo mi cokolwiek co kupie z pozycji obecnie
dostepnych na rynku wlacznie z Operation Flashpoint czy 2WS Online.
a prze najblizsze 2-3 lata zadna gierka nie powiedziala mi ze na 800x600x16 nie
pojdzie i juz pbo jej sie moja karta nie podoba. Oczywiscie to ostatnie zalezy
glownie od programistow tych gier ale generalnie chce kupic stosunkowo szybka
karte za te pieniadze, ktore moge na nia przeznaczyc.
Myslisz ze MX400 to sensowny wybor? czy lepiej od razu GTS nawet marnej firmy?

Korzon