Re: chipset MVP3 i kostka RAM >=128MB

Autor: Krzysztof Kaczmarek (kkaczm6_at_uranos.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 14:29:38 MET DST

Lukasz Masko <masko_at_yen.ipipan.waw.pl> wrote:
>A moze lepiej sie tak nie pakowac, bo moze sie okazac, ze do nowego proca i
>plyty lepiej bedzie kupic inne kosci, np. 266MHz (?), albo jakies DDR-y? A
ha! i to wlasniejest problem, ale jak znam zycie to upgrade nastapni
niezbyt wczesnie, a sadze ze za jakis czas znacznie latwiej bedzie sie
pozbyc kostki 256MB niz 128
co do komfortu jazdy to zdaje sobie z tego sprawe, ale jak widze te ceny
to wole kupic wiecej niz potem zalowac, bo nie sadze zeby mialy spadac w
nieskonczonosc. tym bardziej ze w najblizszym czasie moge potrzebowac
sporo pamieci wlasnie.
w kazdym razie dzieki za pomoc, dzisiaj zaczne sie bawic z ta pamiecia,
w najgorszym wypadku wymienie ja potem na 2x128 w tym samym sklepie.

>mozna wsadzic max. 2x128MB. No ale ona ma tylko 0.5MB cache.
tzn. powyzej nie cachuje? czy jakis inny powod?

--
Krzysiek