Re: Ja przeslac plik na inny komputer przez internet?

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 14:26:22 MET DST

> Co masz na mysli? Chetnie cos zrobie, ale powiedz mi jak. Mam staly
> numer IP w stylu 10.x.x.x, jestem za firewallem i nie widac tego kompa
> z zewnatrz. Sa jakies rozwiazania?

No coz o tym nie wspomniales ...
To znaczy, ze masz adres "nierutowalny" z sieci prywatnej, ktory za pomoca
NATa
jest zamieniany na adres publiczny (wspolny dla hostow z waszej wewnetrznej
sieci).
Wynika z tego ze nie mozesz u siebie postawic uslug takich jak www czy ftp.
Chyba ze porozmawiasz z administratorem/ providerem i poprosisz aby
udostepnili ci
taka mozliwosc dla ktorejs z uslug
(niekoniecznie na standardowych portach 21-ftp, www-80)

--
Roger