Re: Płyty główne DDR

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 09:51:28 MET DST

Użytkownik "Skibbi" <skibbi_1_at_friko2.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy możecie mi zasugerować jakąś porządną płytę obsługującą DDR'y. Chodzi
> to żeby była stabilna, obsługiwała AMD > 1GHz i miała kontroler RAID.
> Myślałem na ASUSem, ale w ofercie nie znalazłem modelu z kontroerem RAID.
> może już są? Przy okazji moglobyśce napisać przybliżoną cenę takiej płyty.
> Jaki chipset wybrać?
> Pozdrawiam

poczekaj jeszcze chwilke na kt266a
bedzie msi r....i inne i beda to na pewno super wydajne plyty.
a moze ecs na sis-e plus 2 stowy na kontroler - karte pci - raid
wyjdzie najtaniej (+ - 5 stow a nowe plyty na via beda pewnie sporo
kosztowaly ...raidowe wersje pewnie nie taniej niz te 6 stowek)

pozdrawia
ein