Re: karta TV [pilny zakup]

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 01:06:42 MET DST

GreG wrote:

> A czy w BorguTV mozna zmienic zrodlo sygnalu video na np. Composite, czy
> Borg jest tylko do telewizji ? Jesli to ostatnie, to jaki jest DOBRY
> program,
> w ktorym mozna zmieniac zrodlo sygnalu?

Właśnie z powodu złej jakości głowicy TV, używam prawie wyłącznie wejścia
AV (lub SVHS...) - za głowicę robi mi wideo ;-)
Co do softu, to każdy znany mi (głównie używam MoreTV 3.51pl lub BorgTV
2.55) ma możliwość ustawienia AV (nawet jak nie ma, to się da wpisać
częstotliwość 0MHz - właśnie wejście AV ;-)

P.S. Ja mam FlyVideo'98

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|