Re: Drukarka sieciowa...

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:27:44 MET DST

On Wed, 10 Oct 2001 10:14:47 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>W jaki sposób (tanio) rozwi?za? spraw? drukarki sieciowej w domu.
>Chodzi mi o drukark?, która by?aby dost?pna z dwu komputerów
>po??czonych w niby-sie? (skr?tka crossover, bez huba) bez
>dosy? uci??liwej konieczno?ci aby oba komputery by?y w??czone.
>Drukarka jest dobrej jako?ci fotograficzn? plujk? Epsona.
>Macie jakie? propozycje?
co ci ludzie tutaj pisza hehe
zainstaluj drukarke na komputerze do ktorego jest podlaczona
i bedziesz ja musial udostepnic dla innych uzytkownikow
potem zaloguj sie drugim komputerem do swojej sieci
i zainstaluj sterowniki do drukarki-bedziesz prawdopodobnie
musial resznie wskazac o ktora drukarke tobie chodzi gdyz windows jej
nie wykryje
jedyny problem przy takim polaczeniu ti to ze musisz pc z drukrka miec
wlaczony aby korzystac z drukarki