Re: Stary dysk Fujitsu, z wlasnym sektorem rozruchowym/startowym

Autor: Leon Art (leonartxiii_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 22:19:02 MET DST

Użytkownik "dragon" <the.dragon_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> "Leon Art" <leonartxiii_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> sugerujesz ze fdisk nie zadzialal???
> nie wierze!!!!
> pamietaj ze musisz zbootowac maszyne z dyskietki!!!
> ten program siedzi w MBR-ze
> a.

ponizszy tekst - kopia z pl.comp.os.ms-windows.win9x

Witam :)
Wielkie dzieki Wszystkim, ktorzy mi pomogli :)))
Udalo sie !!!
BIOS widzial dysk 1,2GB
po usunieciu DDO fdisk /mbr - fdisk pokazywal tyko 504MB !!!
i tworzyl partycje DOS 16 FAT (dyskietka startowa WIN95)
co dziwne gdy byl DDO po uruchomieniu fdisk'a pytal czy wlaczyc
obsluge duzych dyskow
ale gdy uciolem DDO to juz sie nie pytal :((( i ...
tu od GUBU dostalem programik part.exe (jakas wersja beta)
nim to udalo mi sie sformatowac dysk w FAT32
i po sprawie teraz juz widzi caly pelny i wspamialy 1,2GB -
oszolamiajaca WIELKOSC ;)
Jeszcze raz dzieki i Pozdrawiam
LeonArt