Re: Wygodne krzesło komputerowe

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:27:22 MET DST

Użytkownik "Michał Szybisz" <nie.twoj_at_interes.com> napisał w wiadomości

> Jak juz wspomnialem, fotel typu 'dyrektorski' mozna kupic juz w granicach
> 700-800 zlotych, jesli trafisz promocje. Moze nie ma takiej super
> ergonomii (i nie jest tak bardzo 'cool') jak klecznik, ale zareczam,
> ze mimo krzywego kregoslupa moge siedziec na nim po 10-11 godzin
> i nie ma problemu. Wszelkie regulacje, bujanie, itp. Polecam.

Kupiłem w "Agacie" w Katowicach model "Nova Steel" za 740 zł. Czarny, z tyłu
skaj, z przodu skóra świnki, chromowane elementy. Do tego regulacja
wysokości, pochylenia, bujanie się, miękkie podłokietniki. Czegoś takiego
szukałem, jeśli chodzi o wygląd, wygodę i ergonomię. Fakt, że musiałem
trochę podnieśc biurko, ale teraz jest nawet na bardziej prawidłowej
wysokości.

Wcześniej byłem w innym sklepie, gdzie elegancka pani zaprosiła mnie do
stołu i pokazała w katalogu model za ... 3900 zł!. Widząc moją minę, wybrała
"tańszy" odpowiednik za 2800. Na to odpowiedziałem tylko, że interesowałoby
mnie coś bez tej dwójki na przedzie :-)))

Dzięki wszystkim za porady! A te krzesła z http://www.stokke.com/ wyglądają
naprawdę kosmicznie! Zupełnie nowe podejście do siedzenia :-) Ciekaw jestem,
jak by się człowiek czuł po kilkugodzinnej sesji...

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
"Wspinanie się po szczeblach kariery rozpocząłem