Nie potrafię nagrać na płytę programu .EXE - cóż za dziwo?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:26:04 MET DST

Ze strony:
www.geocities.com/cdbeta (BTW to oficjalna strona Betablockera).
ściągnąłem program Betablocker (wraz z małym plikiem .ISO).

Po rozpakowaniu archiwum ZIP chciałem nagrać go na CD.
Niestety, płyta nagrywa się, ale sam plik nie daje się odczytać (pozostałe
pliki z CD czytają się).

Próbowałem WinOnCD 3.7, CDRWin 4.0.
Nagrywałem nawet x4.
Testowałem na płycie CD-R i CD-RW.
Nawet CDRWinem stworzyłem obraz ISO, który podmontowałem DaemonTools.
Nawet w tym przypadku z wirtualnego dysku nie da się skopiować tego pliku.

Co jest?

W98, nagrywarka LG 8160b.
Mogłem co prawda powtórzyć w firmie na TEAC W54e, ale już nie miałem sił.
Spakowałem felerny program z powrotem do ZIPa i nagrałem. Teraz bez żadnych
problemów.
Może jednak w przyszłym tygodniu spróbuję jednak dla sportu wypalić w pracy
jeden CD-RW ;-)

Dodam, że plik nagrywałem jako jeden z elementów całej płyty (zbioru różnych
drobniejszych programów).

Aha.
W ferworze walki udało mi się w końcu CDRWinem stworzyć mały obraz ISO
(który zawierał tylko te felerne zbiory), który prawidłowo odczytywała się
po wypaleniu.
Jednak kiedy spróbowałem tego z całą zawartością docelowej płyty - klapa.

--
Janusz - Vahanara