Re: cable select w HDD

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 19:25:59 MET DST

Użytkownik OlO <alpli_at_polbox.com> w "

> Jest potrzebna taśma z odciętą jedną z żył przy jednym dysku.
> (nie wiem którą) W oby dyskach podpiętych do taśmy ustawiamy
> tą zworkę i to który dysk pracuje jako master, a który jako slave
> jest określane jego miejscem na taśmie. Przydatne
> przy podłączaniu np. kieszeni do dysków "goszczących" w naszym
> komputerze.
> OlO
aaaaa no wlasnie
takie tasmy spotyka sie _ zaslepiony jest pin w poblizu "wypustu " na
wtyczce
tylko ze np niektore kieszenie na dyski wymiene maja wszystkie piny na
zlaczu (np tak jest w szufladzie Adaxa )
 jeszcze raz wielkie tx __nie wiedzialem ze te tasmy to wlasnie tasmy do "
cable select"
pozdrawiam
Blesso