Re: cable select w HDD

Autor: OlO (alpli_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 09:40:41 MET DST

> "cable select" _ zworka w kazdym HDDku
> do czegoz ona sluzy __
> z gory wielkie tx za wyjasnienie tej drobnej "ciekawostki "

Jest potrzebna taśma z odciętą jedną z żył przy jednym dysku.
(nie wiem którą) W oby dyskach podpiętych do taśmy ustawiamy
tą zworkę i to który dysk pracuje jako master, a który jako slave
jest określane jego miejscem na taśmie. Przydatne
przy podłączaniu np. kieszeni do dysków "goszczących" w naszym
komputerze.
Opis przygotowania taśmy znajdziesz pewnie gdzieś na google

OlO