Re: jaki system na notebooka???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 17:58:58 MET DST

 zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Od niedawna jestem posiadaczem notebooka Dell (PII 366, 64RAM,
> 4,4GB) na ktorym nie ma zadnego systemu operacyjnego. Chce
> zainstalowac jakiegos Windowsa ale nie wiem na jaka wersje sie
> zdecydowac.

Czemu akurat windows ;)). Ogolnie zawsze polecam W2K ale tutaj brakuje
RAMu - chyba ze bys dokupil troche (128 MB do netebookow kosztuje
srednio okolo 180-220 PLN - a z 192 RAMu Win2K to bedzie przyjemnosc)

Jesli nie mozesz dodac pamieci to Windows 98SE.
Windows NT 4.0 odpada ze wzgledu na brak mechanizmow oszczedzania
energii. WinME - zajmuje wiecej pamieci z niewiadomego powodu. Nie
wprowadza zadnych innowacji oprocz wiekszej zasobozernosci

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--