jaki system na notebooka???

Autor: percent_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Oct 2001 - 13:37:46 MET DST

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem notebooka Dell (PII 366, 64RAM, 4,4GB) na ktorym
nie ma zadnego systemu operacyjnego. Chce zainstalowac jakiegos Windowsa ale
nie wiem na jaka wersje sie zdecydowac. Komputer bedzie glownie wykorzystywany
do surfowania po necie (lacze modemowe) oraz do zastosowan biurowych. Inna
wazna dla rzecza jest czeste korzystanie z baterii.

Prosze o pomoc w wyborze systemu (plusy i minusy).
Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Jacek