SBPCI128 i WinME

Autor: Konrad Glanert (konrad.glanert_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 17:17:35 MET DST

Mam kartę dźwiękową Soundblaster 128 PCI i Windows Me. Jeśli używam
wbudowanego sterownika do tego systemu 'Creative AudioPCI (ES1371)' wówczas
karta działa w takim trybie, że słychać wszystkie dźwięki jednocześnie, tzn.
np. mogę słuchać mp3 i słyszeć dźwięki z jakiejś gry. Jeśli zainstaluje
sterowniki do SB dla Win9x (najnowsze ze strony producenta) ten efekt znika.
Zauważyłem, że jeśli zainstaluję sterowniki WDM do tej karty (jest napisane,
że są kompatybilne z WinMe i Win2K) to co prawda słychać dźwięki
jednocześnie, ale sterowniki te są beznadziejne z punktu jakości - raz, że
często po pierwszym w danym dniu włączeniu kompa dźwięk nie działa (słychać
tylko jakieś makabryczne trzaski) i po drugie - nawet jak już ten problem
rozwiążę (tzn. reset) to i tak z głośników słychać jakieś zakłócenia. Zależy
mi na tym aby używać driverów dostarczonych przez producenta bo wówczas mogę
wykorzystać wszystkie dostępne funkcje karty dźwiękowej (przede wszystkim 3D
sound). Moje pytanie: Czy da się zmusić jakoś drivery dla Win9x aby można
było słyszeć wszystkie dźwięki jednocześnie?

Proszę o odpowiedź na prive'a bo nie mam za często możliwości korzystania z
Netu.