Stary komputer i duzy dysk - czy wszystko robie dobrze?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 17:21:51 MET DST

Witam !
Mam komputer (Pentium MMX 233 MHz, HDD 4GB, Windows95 OSR 2.1), do
którego chcę wsadzić 20 GB Samsunga. BIOS wykrywa mi jedynie 8 GB. Dysk
spartycjonowałem fdiskiem na innym komputerze (partycja systemowa 5 GB,
rozszerzona 14 GB, 2 dyski logiczne 8 i 6 GB) i właśnie formatuję go na
komputerze, do którego ma być przeznaczony. Windows na oko widzi cały
obszar dysku, tj. wszystkie 3 partycje o właściwych rozmiarach.
Pytanie: czy mam się nie przejmować, że BIOS widzi tylko 8 GB i
normalnie jechać z dyskiem, czy też powiniemem pomyśleć o jakimś disc
managerze. Samsung udostępnia coś takiego, ale nie wiem czy bawić się w
instalowanie...
Upgrade BIOSu tylko w ostateczności, płyta firmowa Intela, ale nie znam
typu płyty.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl