soft to coma i usb

Autor: JJ (jjakub_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 23:14:34 MET DST

czesc... uzywam ostatnio COM'a do komunikacji z pewnym urzadzeniem...
wysylam z niego i odczytuje dane (znaki) - uzywam do tego "hyper
terminala" - tworze sobie "bezposrednie polaczenie do COM1"...
wszystko niby dziala... tylko uderza mnie "skromnosc" programu - Hyper
Terminal - sciagnalem sobie ponoc najnowsza wersje - 6.3 - ale to sie
prawie niczym nie rozni od tego standardowego (1.3 chyba) z Win98...
czy znacie moze jakis program, ktory umozliwia obserwacje oraz
transmisje przez porty komputera? (szeregowe, rownolegle i USB)... no
wlasnie USB... czy istnieje cos takiego jak Hyper Terminal dla USB? co
by mozna bylo wyslac pakiet albo cos - wiem - to jest inaczej niz z
COMem - ale w pewnym sensie jest tak samo... nie?