Re: Drukarka sieciowa...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 22:41:26 MET DST

"Marcin Dariusz Ozdzinski" <mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl> wrote in message news:9q244s$17s$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...
> Jesli drukarka ma takze zlacze USB to mozna jednoczesnie podlaczyc i LPT i
> USB . Nie wiem natomiast ile kosztuje 25 metrow kabla USB i czy to nie za
> duzo jak na taka transmisje :)))

A czy nie jest to tak, że drukarka może pracować tylko z jednym
interface jednocześnie i to który będzie aktywny ustala się
raz na zawsze po włączeniu drukarki? Tak było przynajmniej w moim
Citizenie 190, który miał dwa złącza: centronix i RS-232 i ten
interface który został pierwszy raz użyty był aktywny aż do
wyłączenia drukarki - dwa na raz nie chodziły...

p.s.
Masakrujesz polskie ogonki tym swoim tinem :-( czy mógłbyś coś z tym zrobić?!!