Re: Towarzystwo Zwycieskich Celeronów

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 19:57:53 MET DST

Hi!

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> napisales(as):

>a na serio - rzeczywiscie, jest troche glosno, ale da sie to przezyc,
>jesli sie kupi cooler z duzym radiatorem i zwolni wentylek. grzac sie
>bedzie grzal, ale juzz tak zle nei bedzie... ;)

A tu masz cisze ebz doatkwoej gimnsatyki i wydatkow :)) I to cisze
taka ze w moim kompie slychac tlyko HDD :) Ale tez juz niedlugo :)) TO
ma dla mnie kolosalne znaczenie bo ejdynym zrodlem muzy sa MP3ki a
jakos glupio lezy sie w lozeczku z dziewczyna, skuchajac nastrojowej
muzyki zaklocanej przez jazgot kompa :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym