Re: modem 14,4 i p100

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 22:26:16 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <szpunk_at_friko6.onet.pl> napisał w
wiadomości
> 1. Najpierw wyrzuć z systemu wszystko, co dodałeś w związku z tym
> modemem.
> 2. Z Panelu sterowania dodaj nowy sprzęt - port szeregowy.
> Proponuję COM4. 2.1. Jeżeli nie używasz systemowego COM2, to go
> zablokuj w BIOSie.
> 2.2. Przezworkuj modem na COM2.
> 2.3. Identycznie jak w pkt 2. - dodaj, ale COM2.
> 3. _Dopiero_ na działający COM możesz instalować sterowniki
> modemu.
> Na początek - proponuję jakiś modem standardowy. Przetestuj, potem
> wyrzuć i zainstaluj właściwe sterowniki.

> [...]

nie jest fizycznie uwalone i ia musze podziekowac :o)
dzieki i to wielkie w swoim imieniu i mojej kolezanki bo to wlasnie jej komp
'robilem' (tzn ty zrobiles)

twoja receptura zadzialala za pierwszym podejsciem

dzwieczny jak 150 ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl