Re: HP 610 - druk bez koloru

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 19:50:50 MET DST

"Piotr Filbrandt" <yoy_at_tnijto.nets.pl> wrote in message

> hm. we wlasciwosciach drukarki jest. o ile o windzie moowimy ;>
> mam 610 zwydrukiem b/w bo kasy szkoda na kolor.

Nie zrozumielismy sie - nam chodzi o to, czy da sie drukowac BEZ ZALOZONEGO
pojemnika z kolorowym tuszem (a nie zalozonego pustego nawet).

Ja musialem jakis czas temu kupic pusty pojemnik za 10zl, bo problem byl
podobny, a i niedlugo znowu mnie to czeka. Niby puste pojemniki a i tak
ciekna i przezeraja sciezki w okolicach glowicy drukujacej (dysz).
A kolor mi zupelnie nie jest potrzebny, ale byc w drukarce musi byc pojemnik
i to sprawny elektrycznie.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl