Re: KT133+MSOffice2000+Hp

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 18:30:17 MET DST

Użytkownik Wojtek <kaczorek_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9pt43f$5f$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktoś spotkał się z powyższym problemem.Chodzi o to, że na wszystkich
> płytach z rodziną chip-ów KT133,KT133A,KT133E następuje wioska systemu w
> momencie zmiany właściwości drukarki np. rozdzielczości w Wordzie.System na
> jakim to sprawdzałem to Win98 a płyty to dwa Soltki i jeden Abit + Duron850
> i Athlon1Gb. Powiem, że problem wystąpił u mnie zarówno na Hp930 jak i 640n
> (Lexmark jest ok)i tylko w aplikacjach MS, Corel i inne programy nie mają
> tego problemu, drukarki pracowały na USB i Lpt.
> Wszelkie wskazówki jak rozwiązać problem mile widziane.

Propagandę siejesz.
Ściągnij sobie łaskawie najnowsze sterowniki
do drukarek z www.hp.pl
i poszukaj poprawek na stronach M$
http://www.microsoft.com/isapi/gomscom.asp?target=/downloads

PeJot