KT133+MSOffice2000+Hp

Autor: Wojtek (kaczorek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 22:58:41 MET DST

Czy ktoś spotkał się z powyższym problemem.Chodzi o to, że na wszystkich
płytach z rodziną chip-ów KT133,KT133A,KT133E następuje wioska systemu w
momencie zmiany właściwości drukarki np. rozdzielczości w Wordzie.System na
jakim to sprawdzałem to Win98 a płyty to dwa Soltki i jeden Abit + Duron850
i Athlon1Gb. Powiem, że problem wystąpił u mnie zarówno na Hp930 jak i 640n
(Lexmark jest ok)i tylko w aplikacjach MS, Corel i inne programy nie mają
tego problemu, drukarki pracowały na USB i Lpt.
Wszelkie wskazówki jak rozwiązać problem mile widziane.