Re: rozkazy procesora

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:13:25 MET DST

> Poszukaj na WWW Intela lub ogólnie w sieci pod hasłem SSE, bo poza
> SSE/SSE2 w tych procesorach w zasadzie nie ma nic nowego o ile
> pamiętam. Ostatnie parę zmian wprowadzono chyba w Pentium II (CMOV i
> parę innych), Pentium III ma listę rozkazów PII rozszerzoną o SSE,
> a P4 jeszcze dodatkowo SSE2 (ale nie wiem, czy ma w ogóle jakieś
> dodatkowe rozkazy ogólne).

tyle sie mowi o optymalizacji softu pod p4, te rozkazy SSE2 daja dosc duzo,
np. 3dstudio przekompilowali pare zeczy z optymalizacja na (nie mowie o
grzebaniu w kodzie) p3/p4 i wzrost wydajnosci na p4 nawet do 35% w skrajnych
przypadkach, z tego co czytam w gazecie *xxx* SSE2 zawiera dosc duzo nowych
rozkazow (nie pamietam ile), ale dosc duzo pomaga jezeli optymalizujesz soft
pod p4 i oczywiscie masz cos takiego pod maska:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl