Re: SB Live 5.1 - szumy

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:15:53 MET DST

"NULLZONE" <janetta_at_if.uj.edu.pl> wrote in message

> wg mnie to norma

A wg mnie nie. Jest szum i jest szum...

> bo Live! jest karta do powszechnego uzytku, nawet nie jest
> semi-pro, ona jest najlepsza z normalnych i szumi, bo za 50dolcow to jest
> wlasnie norma. Chcesz miec nieszumiaca to musisz miec /wydac/ kesz na
jakis
> konkret typu .... ja wiem .... ROLAND, FOSTEX, ...... etc ale one sa 10x
> drozsze

Zdaje sobie sprawe, ale w egzemplarzu Live 5.1 OEM ktory mialem okazje
testowac wejscie liniowe szumialo mocno ponad norme. Moj 1024 o wiele lepiej
sie srpawuje, czytaj przecietnie, w normie.
A sprawa profesjonalizmu to juz inna bajka. Niemniej od przecietnej karty
mozna oczekiwac "przecietnych" parametrow, a nie tragicznych.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl