Re: Obudowa ModeCom

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Oct 2001 - 15:04:44 MET DST

> ja mam modecom prostation 300w i jest cicha, tzn. baracudda3, wentyl na
procku  i dodatkowy wentyl w obudowie są głośniejsze , w kazdym razie nawet po
ich wyłaczneiu obudowa jest cicha. (mam ją już 2,5 miecha)

o widzisz kupił obudowę ze "starym" zasialczem a obecnie prostation ma jeszcze
cichszy i niby lepszy zasialcz (m.in. pod P4). Sam chciałem kupić identyczną
obudowę jednak już nie mogłem jej dodstać pomimo blisko miesięcznych oczekiwań -
 dłużej już nie moglem czekać więc kupiłem Feel V - konstrukcyjnie identyczna
różni sie przodem. wiatraki na prockach zaczyjają za mocno szumieć - zaczyna
mnie to denerwować, ale zasilacza to wogóle niesłuchać.