Re: Znowu pad Barracudy III

Autor: Myjk (biketeam_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 15:11:00 MET DST

> Ktos slyszal juz o padajacych Barracudach III ? To juz moja 2 w tym
> miesiacu - bad sectory.
> Kolegi Barracuda tez dostala badow. ( Model ST340824A - 40 GB )
> Dziwne to troche bo sprzedawcy z gieldy pod GUSem zgodnym chorem
zachwalaja
> "trojke" i twierdza ze "trojka" pojawila sie bo rzekomo "dwojka" miala
jakas
> wade . Dziwne tym bardziej ze z "dwojkami" nie mialem nigdy problemow.
> Moze jakas partia lipna ? Wszystkie trzy to ten sam model. Sa jakies
wadliwe

re..
no nie bardzo slyszalem, sam mam BIII i dziala ok..
uwazam ze powinienes pomyslec o dobrym chlodzeniu
moze dlatego Ci padaja.. ja postawilem sobie na dysku
wiatrak z radiatorem od P3...
do tego jeszcze obok otwartej obudowy stoi wiatrak
pozostalosc po cieplym lecie ;) ale jak nie zapoomne, to wlaczam

dla scislosci podaje serie mojego dysku...
moze to cos pomoze

Serial number: 3EA06sXX
Model number: ST33062
Part number: 9R3002-301