"biczenie" komputera- dlugie...

Autor: Lisek (piotrlis_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 13:21:26 MET DST

Od pewnego czasu moj komputer czasami "biczal" po prostu nie chcial sie
wlaczyc i wydawal dzwiek taki jaki na ogol wydaje jak jest cos nie tak. No
ale "biczal" na jakies 20 x wlaczenia komputera. Potem kupilem se nagrywarke
i jak juz wszstko ladnie podpielem to gdy chce wlaczyc komputra to mi sie
nie che i "biczy" ale to juz caly czas.... Pojechalem z tym do serwisu
gosciu najpierw mowi ze to zasilacz z tylu komputera.... a nagle mowi
ramy.... zaplacilem 30zl za ta "naprawe" i pojechalem zadowolony do domu.
Acha kazalem zeby mi gosciu podpial nagrywarke. No i wlaczam se w chacie
komputer a tu patrze "biczy" i "biczy" a tak z 10x. wyjalem wtyczke kopnalem
w komuter i wlaczylem. NO i WLACZYL SIE !!!!. Dobra ladnie widze dosowe
okienko :) laduje sie windows :) no i sie zaladowal wchodze w moj komputer a
tam 2 dyski twarde i 1 cdromy... a ja mam przeciez 2 cdromy. Dobra wylaczam
komputer rozkrecam go zmienilem zworke w cdromie. Odpalam komputer a on
"biczy" i tak kilka razy rozkrecilem wyjalem i wlozylem kilka razy i
zadzialal. Sie wkorzylem na tego goscia z serwisu zaplacilem 30zl i zeby mi
kompa zrobil (ktory jest na gwarancji) a on mi mowi ze to za stare ramy
ktore wlozylem do kompa....
powinien mi za darmo zrobic k***a bo to przeciez plyta(przynajmiej tak mi
sie wydaje...)
Zapomnialem wspomniec ze kase odzyskam i spytalem sie co to jest ze mam
drugi skaner dysku tak jakby w biosie na to mi gosciu ze ja mam 2 biosy...
Znowu mi sie problem zrobil tylko ze dopiero z 3 dni temu.... w tym drugim
biosie czsem nie wykrywa mi dysku i nie chce sie komp wlaczyc.... :(
A jeszcze dodam ze mialem "tylko"raz ze jak wlaczylem kompa to mi sie w
biosie pokazalo ze nie wykryl jakiegos tam.... dokladnie nie pamietam ale
jakiegos urzadzenia (ale to na pewno nie byl dysk, ramy, karta graf ani
karta muz)
Jak myslicie co to moze byc?