Re: bad sectors na seagate

Autor: Grzegorz MEFI Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_gaschka.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 13:28:53 MET DST

> Podczas formatowania wykazuje bad sectory. Chciałbym sobie z niego
> zrobić dysk "do kieszeni", ale nie mogę tego ręcznie zrobić.
> Czy jest jakiś program, który sprawdzi mi fizycznie nośnik oraz
> wypisze, które sektory są uszkodzone i pozwoli mi podzielić ten dysk
> oraz sformatować, aby to jakoś działało ?

Partition Magic pod dosa
ale musisz wylaczyc sprawdzanie badow skip bad sectors chceck czy jakos tak
to jest kolo ustawiania czy fat32 ma byc enabled co tez zaznacz
po rob co tam chcesz
a potem przelec ten dysk norton disk doctorem on ci pooznacza bedy tak aby
nie byly urzywane te miejsca dysku i bedziesz mial spokoj

jeszcze mozesz zrobic cos takiego ze jezeli masz bady w jednym miejscu to
utworzyc 2 partycje i w srodku zalozmy zostawic wolne miejsce wokol badow z
rezerwa . zmniejszysz wielkosc dysku ale bedziesz mial pewniejsze ze nie
beda sie rozprzestrzeniac.