Re: Monitor LCD w grach, jak sie sprawują?

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 09:28:47 MET DST

Hej !

Użytkownik "antikom" <antikom_at_poland.com> napisał

> Sam się interesuję tym tematem i udało mi się znależć kilka ważnych
> informacji
> Podobno z czasem reakcji mniejszym niż 50 ms nie ma problemu z dynamicznym
> obrazem,wszystkie teraz produkowane LSD mają około 30 ms.

to proste:
ilość płynnych fps = 1000 / czas reakcji
;-)

Z tego wynika, że do szybkich gier (UT), czas reakcji musi poniżej 30ms.
Większość dostępnych tanich LCD, ma żenujący czas reakcji.
Radzę zwrócić uwagę na ten parametr, bo czasy rzędu 45ms (tanie Philipsy),
to standard.
Bawiłem się kilkoma monitorami i muszę powiedzieć, że powyżej 40ms, nie
da się czytać tekstu, przewijanego kółkiem myszy, a co dopiero grać.
Za to na LCD z czasem 25ms (nowe Samsungi), gra się REWELACYJNIE ;-)

No, i jeszcze ważna jest ilość lamp FSC.
Jedna, to raczej za mało...

Pozdrowienia
Vetch
http://vetch.magot.pl/