Re: Monitor LCD w grach, jak sie sprawują?

Autor: antikom (antikom_at_poland.com)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 00:34:03 MET DST

> Jak wygląda sprawa z monitorami LCD w zastosowaniach typowo rozrywkowych?

Sam się interesuję tym tematem i udało mi się znależć kilka ważnych
informacji
Podobno z czasem reakcji mniejszym niż 50 ms nie ma problemu z dynamicznym
obrazem,wszystkie teraz produkowane LSD mają około 30 ms.Na stronie
dystrybutora Eizo wyczytałem że ich monitory mają tryb biurowy i
multimedialny