Re: Za duzo Ramu??!

Autor: Zrathen (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 23:55:04 MET DST

> 1. Po włożeniu 4 kości DDRów (4x256MB) winda zawiesza mi sie co 5 minut,
> zazwyczaj oznajmiając błąd krytyczny na nieb. tle.
> Gdy wyjąłem 1 kość system stał się o wiele bardziej stabilny. Wie ktoś
> dlaczego i czy jest jakiś patch?
>
> 2. Zainstalowalem najnowsze detonatory, zmienialem ustawienia Riva
Tunerem,
> ale i tak większość aplikacji D3D b. często się wieszała.
> Po wyjęciu RAMu jest znacznie lepiej, ale za to obiekty 3d (np. Max w Max
> Payne:)) dziwnie sypia sie co jakis czas na vertexy, tak
> jakby fragmenty siatki nagle gdzies na sekunde uciekaly. Probowalem
zmieniac
> antyaliasing, tekstury i ustawienia zdefiniowane w
> Riva Tunerze - bez efektów.

najważniejsza sprawa - jest spora szansa, że to cudo Ci sie przegrzewa -
może nie sam procesor ale poszczegolne elemnty zestawu - tb1,4 to ponad 70W
en. cieplnej, 4xddr256 - kolejna porcja ciepla... + riva i mamy maly
piecyk.... zadbaj o chlodzenie calosci a ni etylko procesora.....
2 - konfiguracja konfiguracja.... i jeszcze raz konfiguracja - posiedz
chwile i na spokojnie poustawiaj wszystko... powinno dzialac.....

Hibernus