Za duzo Ramu??!

Autor: VipeR (viper_at_demo.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 23:47:33 MET DST

Kupilem "sprzet marzen" (Athl. 1.4, ABITKG7RAID, 1 GB DDR RAM, GF2GTSPro),
jednak chyba nie wszystko zloto...
Zainstalowalem w2k(service pack2PL) i pojawiły się problemy:

1. Po włożeniu 4 kości DDRów (4x256MB) winda zawiesza mi sie co 5 minut,
zazwyczaj oznajmiając błąd krytyczny na nieb. tle.
Gdy wyjąłem 1 kość system stał się o wiele bardziej stabilny. Wie ktoś
dlaczego i czy jest jakiś patch?

2. Zainstalowalem najnowsze detonatory, zmienialem ustawienia Riva Tunerem,
ale i tak większość aplikacji D3D b. często się wieszała.
Po wyjęciu RAMu jest znacznie lepiej, ale za to obiekty 3d (np. Max w Max
Payne:)) dziwnie sypia sie co jakis czas na vertexy, tak
jakby fragmenty siatki nagle gdzies na sekunde uciekaly. Probowalem zmieniac
antyaliasing, tekstury i ustawienia zdefiniowane w
Riva Tunerze - bez efektów.

Jeśli ktoś z Was jest w stanie rozwiązać choćby jeden z dręczących mnie
problemów to prosze o wsparcie.

pozdr,

VipeR