Re: Co sie dzieje? CD-ROM-y nie chodza ;-( [troche sie wyjasnilo]

Autor: Piotr C. (piotr_c_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 18:22:10 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Otoz qrcze problem!
> Napisz czy to sie zaczelo robic po probie odczytu konkretnej jednej plyty?
Nie.

> I u ciebie i u Brata - czy zupelnie rozne? A moze jakis sofcik
> instalowaliscie?
rozne plyty. U brata kompletnie skasowalem windowsa 98, zainstalowalem Me.
Sterow do nagrywarki nawet nie wgralem - zgubil nr licencji

> A pod DOSem chodzi?
Prawde mowiac - nie wiem. Nie mam tez dysku startowego do starego dos-a, mam
za to od millenium - zobacze.

> Napisz - bo BARDZO CIEKAWY problem.
Tak. Komputer brata znalazl sie w serwisie - firma ktora obsluguje firme
mojego ojca. Podobno "padl kontroler na plycie". Plyte wymienili, a ze
"tamten procesor [celeron 466 na przejsciowce] jest stary i nie ma pod niego
plyt" ;-) - dali nowego procka, Durona. Troche mnie to wkurzylo -
powiedzialem starszemu zeby wzial od nich ta "uszkodzona" plyte i procka, bo
dla mnie bylo to troche grubymi nicmi szyte. Przeciez dyski chodza, a sa tam
wieksze transfery, wyzsze tryby DMA itd.
Sam niebawem bede mial Athlona - zobaczymy czy zadziala

pozdrawiam.