ECS K7S5A - sterowniki

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 14:11:39 MET DST

Witam

Mam ta plyte i jestem bardzo zadowolony.
Wszystko chodzi bez problemow prawie (mialem problem z modemem zewnetrznym -
chodzi tylko gdy jest podlaczony do portu A, ale byc moze zmiana biosu
pomogla - nie sprawdzalem).

Nie instalowalem zadnych sterownikow bo wszystko chodzi i nie mam zastrzezen
ale moze warto? ;)
Jest jakis driver AGP 1.06 (mam juz nawet 1.07), sa jakies patche dla
athlona pod win2k..
Sa ponoc jakies sterowniki IDE, ale ja nie moge isc znalezc na plycie cd ani
w necie (bo nie wiem jakie oznaczenie ma ten uklad - win98se wykrywa 5513)

Moze ktos powiedzialby jakie terowniki zainstalowac? Czy kolejnosc ma tu
takie znaczenie jak w chipsetach VIA?

pozdrawiam

--
stryjek