Re: drgajacy monitor

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 09 Oct 2001 - 12:15:54 MET DST

> u mnie monitor drga gdy wlacze glosno muzyke a glosniki znajduja sie
> po drugiej stronie sciany
> monitory to cholernie czula rzecz
Oj chyba badziewny ten monitor bo u mnie w pokoju stoji w sumie ok. 800 W
(prawdziwych - mocy muzycznej) i nic się nie dzieje.

primo: welimonować wpływ innych użądzeń tj. komórki, głośniki szczególnie,
a jak z prędem podawany stabilnie?
sprawdzić przewody i czy nie leżą gdzieś przygniecione itp.
Sprawdz na różnych rozdzielczościach, sprawdz sterowniki grafiki.
Pozdruffka
adadur